Zoeken

Mijn voorbereidingen op werkzaamheden

Na twee dagen flink te zijn opgeleid tot beginnend receptionist, moest ook zelf ook het een en ander doen. Ik kreeg een hele map mee met allerlei begrippen, termijnen en feitjes over het hotel dat ik uit mijn hoofd moest leren. Wanneer een klant naar je toekomt voor een vraag, moet je natuurlijk het een en ander weten.


Met veel toelichtingen en een hoop notities heb ik het voor elkaar gekregen om het uit mijn hoofd te leren. Het helpt zeker dat je er de hele dag mee bezig bent. Zolang je bereidt bent om te leren, aantekeningen te maken en vragen te stellen, is er weinig aan de hand.


Het was erg interessant om te zien hoe een hotel werkt. Je krijgt een kijk op een bedrijf die je normaal niet ziet.


0 keer bekeken

© 2019  VISTA college  |  COLOFON  |  AVG

Valkenburgerweg 148  |  6419 AW Heerlen  |  The Netherlands

s.laouaji@vistacollege.nl  / v.reinders@vistacollege.nl |  +31 (0)88-001 50 00