Zoeken

De werkzaamheden bij Tulip Inn Antwerpen

Bijgewerkt: 30 aug 2019

Na de voorbereiding op de werkzaamheden zijn we bij het punt aangekomen van de daadwerkelijke werkzaamheden. Het belangrijkste is natuurlijk dat de gast koning is. Dit is een regel die in elk hotel wordt toegepast. Daarom proberen we hier ook iedere gast apart een eigen aanpak te hanteren zodat iedere gast klantvriendelijke behandeld wordt.


De werkzaamheden in het algemeen voor een receptioniste zijn gasten verwelkomen. Gasten in en uitchecken. Een aanspreekpunt zijn voor de gasten. Telefoon opnemen. Mails beantwoorden. Reserveringen maken. Groepsreserveringen inchecken en voorbereiden. Pre-paid reserveringen chargen.


Daarbij moet je ook soms helpen met meetingrooms klaarzetten. De vuile linnen verzamelen en naar buiten brengen. De schone linnen naar binnen brengen en verdelen. De lobby en toiletten schoonmaken. Parkeervakken afzetten voor groepen. En af en toe helpen op drukke momenten in het restaurant.


5 keer bekeken

© 2019  VISTA college  |  COLOFON  |  AVG

Valkenburgerweg 148  |  6419 AW Heerlen  |  The Netherlands

s.laouaji@vistacollege.nl  / v.reinders@vistacollege.nl |  +31 (0)88-001 50 00