Zoeken

Are you ready...?

Waar waren we gebleven, ohja bij koffers. Ja zoals jullie gelezen hebben in mijn vorige blog waren de koffers klaar om in de auto gezet te worden.

Vriendjelief is de hele avond voordat we vertrokken bij me geweest en heeft ook gezien dat ik die koffers zo'n 6 keer in en uitgepakt heb... pff. Ondertussen was het 00:30+ uur en was iedereen moe. We zijn lekker naar boven gegaan en zijn gaan slapen want de volgende dag ging de wekker weer om 08:00 uur. ⏰

Bzzzbzzzz… daar ging de wekker dan, nogsteeds moe ben ik opgestaan en ben ik me gaan klaarmaken. 😴 De laatste dingen heb ik nog in mijn tas gedaan en nog samen met Jeroen een lekkere tosti van mama gegeten. Hup, om 09:30 ongeveer stapten we de auto in.

Doei Zino, doei huis... ik zie jullie over 4,5 maand weer! 🐱🏠

In de auto was het heel stil.. heb nog even met Jeroen geknuffelt 💑 en ook nog heel even geslapen 😴 voordat we aankwamen op Dusseldorf airport. ✈️

Daar waren we dan, het werd ineens allemaal net ietsje 'echter'. Toen gingen we in de rij staan voor de baggage en check-in. Ging allemaal prima. Veel knuffelen met Jeroen natuurlijk, want ik ga hem missen..😕

Na de check-in gingen we naar de douane en dat was het dan.. nu ga ik echt door de poortjes en zie ik Jeroen en mam en iedereen voor de rest voor een lange tijd niet...

Knuffelen knuffelen knuffelen was het enige wat ik op dat moment deed, en ohja.. ook huilen 🥺🙈. Daar gingen we dan, de roltrap omhoog en de hoek om.

Eindelijk bij de handbagage check gekomen en er doorheen gekomen zonder dat er iets

weg gegooit moest worden gelukkig! Hierna zijn we nog lekker een hamburger 🍔 gaan eten bij een van de restaurantjes hier en toen we deze op hadden konden we vrijwel gelijk doorlopen naar de gate.

Pap en ik zaten helemaal vooraan ( had ik al verteld dat pap mee ging de eerste 3 dagen om me een beetje wegwijs te maken.. nee? oh dan weet je het nu! )

Maargoed we zaten dus op rij 4 en daarom mochten we pas als laatste boarden.

Nou we zitten hoor. Daar gaan we, doeiiii 🛫🛬

Hier even een paar fotootjes van in het vliegtuig, waar we een hapje te eten kregen en een mooi uitzicht hadden.

Deze vlucht was van Dusseldorf naar Thessaloniki, dit was ongeveer 2,5 uur vliegen. Hierna moesten we 2u, 45min wachten op Thessaloniki airport en geloof me dat is saai want het vliegveld heeft 1 gang.. ofja in ieder geval wel waar wij zaten. Vanaf Thessaloniki zijn we naar Heraklion gevlogen wat ongeveer een uurtje duurde. Eindelijk in Heraklion aangekomen gingen we naar het appartement/huisje waar ik verblijf deze periode. We hebben ons allebei even omgekleed en zijn meteen door gegaan naar een restaurant om iets te eten ( in Griekenland is tijdsverschil +1 uur en de meeste Grieken eten avondeten rond 20:00 uur..)

Smakelijk !

Ik hoop dat je het leuk vond om dit te lezen!